FANDOM

Transformers Age of Extinction Poster.jpeg
Трансформери: Час Вимирання
Режисер

Майкл Бей

Дата виходу

26 липня, 2014

Час тривання

2 год., 45 хв.

Хронологія
Поперед. фільм

Трансформери 3

Трансформери: Час Вимирання - четвертий фільм Майкла Бея про трансформерів.

СюжетРедагувати

Події фільму починаються з того, як у часи динозаврів на планеті Земля невідома космічна раса знищує велику ділянку поверхні, перетворюючи його в метал - Трансформій.

У наш час люди згадують, як чотири роки тому війна в Чикаго знищила мільйони життів, після чого зненавиділи трансформерів.

Ретчет is dead

Група солдатів знаходять Ретчета на покинутому кораблі. Вони підривають половину корабля, однак той виживає і намагається втекти. Тим не менше, їм вдається відстрелити йому ногу. Ретчет падає, і в цей момент з'являється найманий вбивця Локдаун і питає медика про місцезнаходження Оптимуса Прайма. Ретчет відмовляється говорити, і Локдаун вириває його Іскру і забирає її як трофей.

The Truck Lucas Cade

У сільському Техасі, невизнані роботехники Кейд Йегер і Лукас Фланнері купують за копійки стару сідельну вантажівку в надії розібрати її на запчастини і продати, і оплатити освіту 17-річної дочки Кейда - Теси Йегер - у коледжі. Але через деякий час Кейд лагодить вантажівку і виявляє, що він складається з дивного неземного сплаву і

Lucas Cade Tessa Truck AOE

передає дивний сигнал при підключенню до акумулятора: «Викликаю ... Викликаю всіх автоботів!». Він наводить Тессу і Лукаса, щоб показати їм це. Вони несхвально реагують на те, що Кейд збирається приховувати прибульця від уряду, і раптом вантажівка трансформується в розлюченого Оптимуса Прайма і загрожує Кейда, а Лукаса заганяє в кут і б'є зброєю по голові. Він стримує свій запал і каже, що вдячний за лагодження, і що йому треба поспішати до інших автоботів. Кейд протестує і запевняє Оптимуса в тому, що він в такій формі не протягне і дня. У цей час Лукас збирається дзвонити в уряд, але Кейд забороняє йому це робити. У відповідь Лукас лише свариться, але погоджується, а потім їде в місто за запчастинами та інструментами. Коли він приїжджає, він бачить таку картину: оперативники «Цвинтерного Вітру» на чолі з Джеймсом Сейвоем оточили ферму Йегера і погрожують вбити всіх її жителів, якщо ніхто з них не скаже, де зараз знаходиться Оптимус Прайм. По ходу сюжету стає зрозуміло, що це Лукас подзвонив в ЦРУ в надії за винагороду видати трансформера. У цей час Оптимус виходить з підземного

Optimus destroy house FBI

укриття, щоб парирувати від оперативників і прибулого Локдауна в той час, як мешканців ферми рятує від людей Сейвоя бойфренд Теси, ірландський ралійний гонщик Шейн Дайсон. Останній йде від оперативників під час тривалої погоні в Парижі, штат Техас, але тепер уже Локдаун продовжує переслідування. Оптимус б'ється з ним, і перемагає, але з великим трудом, а Лукас гине від гранати Локдауна. Сейв, бачачи, що програє бій, наказує припинити переслідування, після чого його вичитує Аттінгер, заявляючи, що не чекав від нього такого провалу. Оптимус залишає Кейда, Тессу і Шейна на старій заправці, відправившись перевірити, чи немає за ними «хвоста».

Кейд, за допомогою захопленого під час погоні міні-дрона, виявляє, що оперативники працюють з KSI, з якими сам Кейд колись працював. Також він виявляє, що всі його гроші на банківській карті заблоковані, а також, що їх розшукує поліція. Оптимус забирає їх з заправки, виявивши, що його шукає Локдаун. По дорозі він змінює альт-форму і викликає чотирьох автоботів, якими є Бамблбі, Хаунд, Дрифт і Кроссчейрз.

Optimus Cade Age of Exticion

Дізнавшись, що всі інші мертві, і навіть побачивши записи з міні-дрона, на яких записані вбивства Лідфута і Ретчета, Оптимус вирішує проникнути в офіс KSI. Там Бамблбі, Кейд і Шейн виявляють, що всі тіла убитих або просканувалися трансформерів переробляються і з них створюються нові. Попутно Бамблбі бачить Стінґера(одного з прототипів) зі слоганом «Бамблбі, але краще!»,

Bumblebee and Stinger Age of Exticion

І трощить його. Побачивши, що Ретчета відправляють на переплавку, Оптимус віддає автоботам наказ знищити лабораторію. Автоботи руйнують офіс і рятують Кейда, якого зловили і відвели на допит до Аттінгеру; потім звільняють Брейнса, якого люди тримали, як перекладача даних, викачує з інших трансформерів. Джошуа обурюється і переконує їх, що їхні дії безглузді, а Оптимус не погоджується, але все ж іде.

Наздогнавши автоботів, Гальватрон вступає в бій з Оптимусом. Оптимус розуміє, що Гальватрон має свідомість Мегатрона. Також виявляється, що Гальватрон не до кінця підпорядковується людям.

Lockdown's spase ship Age of Exticion

Але в Оптимуса стріляє Локдаун, і сильно поранивши його, він забирає з собою Оптимуса і Тессу. Локдаун повідомляє Прайму, що ті хто створили його, хочуть зустрітися з ним. Кейд ж з Шейном і автоботами проникають на корабель Локдауна, визволяють Оптимуса і Тессу, і відлітають, викравши невеликий корабель в якому були діноботи. Також, під час передачі Оптимуса, Лодаун віддає людям якесь «зерно».

Локдаун відлітає, не помітивши пропажу. У врятованого від людей Брейнса, герої дізнаються, що хоча останки Мегатрона і послужили для створення Гальватрона, але розум десептикона взяв верх. Тому він не підкоряється людям, і він набере нову армію з Земних прототипів. Джошуа, переправивши Гальватрона в Китай, дізнається, що останній знайшов розум. Але Гальватрон закликає всіх трансформерів зібраних людьми, викрасти зерно. З'ясовується, що «зерно» - це пристрій, який випускає хвилю, що перетворює все в метал, який так потрібен людям для нових роботів. Оптимус повідомляє, що коли вони зупинять трансформерів створених людьми, вони відлетять назавжди.

Добравшись до Китаю, вони забирають Джошуа з «зерном». Їх знаходить Гальватрон і стріляє в корабель. Не встигнувши вибратися, Оптимус, Дрифт і Кроссчейрс падають у лісі. Решта починають бій. Оптимус розуміє, що їм потрібна підмога і звільняє Лицарів теменос, закликаючи їх об'єднатися проти Гальватрона.

Оптимус та Гримлок

Король діноботів - Грімлок - вступає в бій з Праймом, і, невдовзі, останній перемагає. Автоботи, осідлавши діноботів, відправляються на допомогу іншим. Але на них нападає Локдаун. Оптимус вступає з ним у битву і переміг би його, якби не допоміг Кейду. В цей же час Локдаун прибиває Оптимуса мечем до колоні. Тут Бамблбі, не послухався наказу, і почав битися з Локдауном, але програє. До нього на допомогу приходять Кейд, Тесса і Шейн. Тесса і Шейн визволяють Оптимуса і той вбиває Локдауна, який збирався вже прикінчити Кейда, що вступив з ним у двобій. До них наближаються створені людьми трансформери, і Оптимус кидає гранату і відлітає, вбиваючи їх усіх.

Optimus Bumblebee Hound Crosshairs Tessa Cade

Гальватрон ж, переможений і залишився ні з чим, йде з поля бою зі словами: «Це ще не кінець, Прайм, бо Я повернуся». Він остаточно повернув собі розум Мегатрона. Оптимус з Кейда, Тесою і Шейном, прилітає до всіх автоботів, і відпускає діноботів. Кейд говорить Шейну, що він відмінний хлопець і схвалює його відносини з Тессою. Кейд вирішує повернуться додому, але Тесса попереджає, що їх будинок зруйновано, але Джошуа говорить Кейду, що він про це подбає. Після цього, Оптимус розповідає, що відправляється у вигнання , щоб відвести «зерно» подалі від Землі. Він злітає і спрямовується далеко до зірок, відправивши послання «Творцям»: «А нашим Творцям, ким би вони не були, я хочу сказати - залиште планету Земля у спокої, ви відповісте за те, що зробили, бо Я лечу до Вас!" ..

ПоявиРедагувати

Автоботи

Люди

Десептикони

Інші

ЛокаціїРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Дослівний переклад назви фільму - «Трансформери: Ера Вимирання».
  • В фільмі рекламується багато продукцій, в основному китайська. З інших марок Хасбро зустрічається «My Little Pony».
  • Незрозуміло, чому люди з Зерном не могли евакуюватись на альт-формі Дрифта - гвинтокрилі.
  • В трейлерах була присутня сцена, де Тесса танцює з Автоботами. В фільі цієї сцени не було.
  • Перший трейлер фільму був на деякий час заблокований на офіційному каналі Майкла Бея, оскільки Paramount заявили про порушення авторських прав. Пізніше він був повернений.
  • Оптимус б'є Лукаса своєю гарматою по голові, але людина отримує лише синяк замість логічних більш серйозних наслідків.
  • Машини, які зробили люди не отримують жодної подряпини, не дивлячись на пробиті ними предмети. Теж відноситься до людей.
  • Двигуни корабля Локдауна працюють на «чорній» матерії.