FANDOM

Pobrane (1)-1

Quintessa - winowajczyni Trzeciej Inwazji na Ziemię

Trzecie Inwazja na Ziemię - inwazja na Ziemię przeprowadzona przez Quintessę i Deceptikony w 2017 r.

Opis

Przygotowania

Po nieudanej próbie odbudowania Cybertronu w 2011 r. kolejnej próby postanowiła podjąć się Quintessa. Do tego potrzebowała jednak Optimusa Prime' a. Z tego powodu w 2014 r. wysłała galaktycznego łowcę nagród Lockdowna na Ziemię, gdzie aktualnie Optimus przebywał. Lockdownowi nie udało się przywieźć Optimusa do Quintessy, jednak po jego pokonaniu Optimus sam do niej przybył. Dotarł w 2017 r.

Maxresdefault (1)-1526820778

Cybertron zmierzający w stronę Ziemi

Quintessa od razu rzuciła na Optimusa hipnozę, w wyniku czego ten stał się zły i przyjął imię Nemesis Prime. Zaczął jej służyć. Quintessa wyjaśniła Optimusowi prawdę o Ziemi(powiedziała mu, że Ziemia jest w rzeczywistości pradawnym wrogiem Cybertronu, Unicronem) i kazała Nemesisowi zdobyć włócznię, którą sama stworzyła, by mogła wyssać życie z Unicrona i w ten sposób odbudować Cybertron.

Bitwa

4402872efd8faae0d4fb390eb21c8701

Bitwa na Cybertronie

W końcu Cybertron zderzył się z Ziemią. Optimus/Nemesis Prime udał się do statku Rycerzy Cybertronu, gdzie mieściła się włócznia, którą odebrał pod groźbą śmierci Vivian Wembley. Później statek wypłynął na powierzchnię i miało miejsce starcie Optimusa/Nemesisa i Bumblebbe. W jego czasie Bumblebee przemówił własnym głosem(którego od bardzo dawna nie słyszał) i hipnoza została zdjęta. Nemesis znów stał się dobrym Optimusem. Chwilę później Megatronowi i Nitro zeusowi udało się odebrać Optimusowi włócznię i przekazać w ręce Quintessy. ,,Kobieta" rozpoczęła wysysanie Energonu z Unicrona. Rozpętała się wówczas bitwa przy Stonehenge/na Cybertronie, w czasie której udało się pokonać Quintessę, a Vivian Wembley odebrała włócznię. Ziemia została uratowana.