FANDOM

Alienspt
Alien1

Spitter - pozaziemskie stworzenie przetrzymywane w więziennych lochach statku Lockdowna. Jego historia jest nieznana.

Charakterystyka

Spitter był małym, pokracznym stworem pochodzącym z bliżej nieznanej części kosmosu. Miał wygląd insektoidalnej kreatury o mięsistym ciele w zielonkawo-różowym kolorze. Posiadał cztery kończyny kroczne, z czego przednie dłuższe od tylnych, oraz krótkie odnóża gębowe. Jego głowa była owalna i słabo wyodrębniona z tułowia, posiadała otwór gębowy z silnymi, ruchomymi zębami. Jego wielkość wynosiła około metra.

Stwór ten prawdopodobnie posiadał zwierzęcą inteligencję, był agresywny wobec otoczenia. Spitter potrafił pluć zielonkawą wydzieliną, która prawdopodobnie miała trujące lub żrące właściwości.

Spitter został schwytany przez Lockdowna i uwięziony w klatce na pokładzie jego statku. Stanowił część jego więziennej "kolekcji" szczególnie niebezpiecznych istot, schwytanych w trakcie jego podróży po Wszechświecie.

Uwagi

Należy zaznaczyć, że nazwa "Spitter" nie jest oficjalną nazwą tej kreatury i została nadana dla wygody pisania, od angielskiego słowa "spit" - pluć. "Spitter" przetłumaczyć można jako "opluwacz".