FANDOM

Skids - Autobot występujący w filmie Transformers: Zemsta Upadłych. 

Charakterystyka

Skids był dość małym robotem mierzącym nie więcej niż cztery metry wzrostu. Miał krępą, nieproporcjonalną sylwetkę z dużymi stopami oraz pękatym korpusem. Podobnie jak Mudflap, miał przerośniętą jedną rękę - prawą. Jego twarz miała karykaturalne rysy, zupełnie jakby chirurg bawił się w puzzle.

Pierwotnie wraz z bratem transformował się w starą lodziarkę, następnie w zielono-czarny samochód Chevrolet Beat.

Posiadał, podobnie jak brat, denerwujący i infantylny sposób bycia. Często się kłócił i przepychał z bratem, nie stroniąc od idiotycznych żartów i żenujących docinek. 

Losy

Początki

Skids był jednym z ,,Bliźniaków"(drugim był Mudlap).. Pochodził z planety Cybertron. Po wybuchu Wielkiej Wojny Skids prawdopodobnie walczył przeciwko złowrogim Deceptikonom.
Imagesmudflak

Skids wraz z bratem - Mudflapem

Transformers: Zemsta Upadłych

 Skids i Mudflap przybyli na Ziemię ok. 2008 r. wraz z drugą grupą Autobotów, by wesprzeć Optimusa i jego brygadę. Początkowo polowali na niedobitki Deceptikonów oraz coraz częstszych Szperaczy, następnie brali udział w kampanii w Egipcie. Byli wraz z Samem Witwickym, Seymourem Simmonsem, Leo Spitzem i Mikaelą Banes, gdy ci odnaleźli grobowiec pierwszych Prime' ów. Gdy bracia kłócili się do porządku przywołał ich Bumblebee.  

Wraz z Samem i Bumblebee przedostali się w okolice Gizy, gdzie bliźniacy walczyli z Devastatorem.  

Dalsze losy

Skids alt-mode

Alt-mode Skidsa

Dalsze losy Skidsa i Mudflapa na podstawie filmów pozostają nieznane.