FANDOM

Sally - matka Charlie Watson i Otisa Watsona, żona nieznanego z imienia mężczyzny, a później Rona.

Opis

Sally Watson potrafiła kochać, jednak nie potrafiła być silna po śmierci swojego pierwszego męża, czego skutkiem było odsunięcie swojej córki, Charlie na bok. Gdy zrozumiała swój błąd naprawiła go. W głębi serca kochała całą swoją rodzinę.

Historia

Początki

Sally Watson urodziła się kiedyś w XX w. prawdopodobnie w Kalifornii w USA. Nieznana jest jej wczesna historia. Prawdopodobnie chodziła do szkoły, a później rozpoczęła pracę.

W pewnym momencie swojego życia Sally poznała nieznanego z imienia mężczyznę o nazwisku Watson, którego poślubiła. Z tego związku narodziła się córka, Charlie, a później syn, Otis. Niestety z czasem jej mąż zmarł na atak serca. Po pewnym czasie wdowa poznała nowego partnera życiowego, Rona. Ułożyła z nim sobie życie na nowo.

Po śmierci pierwszego męża Sally niechcący odsunęła swoją córkę, Charlie na bok.

Bumblebee(film)

W 1987 r. Sally Watson była już w związku z Ronem i przygotowywała się do poślubienia go. Gdy jej córka, Charlie miała urodziny jako prezent podarowała jej kask na rower. Wieczorem dowiedziała się, że Charlie dostała od wujka Hanka starego, żółtego garbusa. Następnego dnia użyła tego samochodu, żeby zabrać psa do weterynarza. Nie wiedziała jednak, że owy samochód to w rzeczywistości Bumblebee/B-127, Autobot przybyły na Ziemię z kosmosu. Z tego właśnie powodu dogoniła ją jej córka, Charlie. Sally wypomniała wtedy córce, że jeździ na rowerze bez kasku, który dała jej na urodziny.

Bumblebee-17

Sally i Ron rozmawiają z agentem Burnsem

W ciągu kolejnych dni Sally zauważyła, że Charlie całe dnie spędza w garażu z jej samochodem(wciąż nie znała prawdy o Bumblebee). Po pewnym czasie, gdy wróciła do domu zobaczyła, że cały dom jest zdemolowany(co zrobił Bumblebee). Wtedy Charlie jej wypomniała, że matka odsuwa ją na bok po śmierci jej ojca.Tego samego dnia w jej domu pojawili się wojskowi, w tym agent Burns, który powiedział jej, że Charlie ukradła państwową własność. W tym momencie Charlie uciekła, ale Otis dowiedział się prawdy o Bumblebee. Sally udało się wyciągnąć od syna prawdę i w ten sposób Sally wszystkiego się dowiedziała.

Sally wraz z Ronem i Otisem pojechali w pościg za Charlie. Dotarli do bazy wojskowej, ale Charlie zdążyła już odjechać. Rzucili się w pogoń, jednak zablokowały ich pojazdy. Do ponownego spotkania Sally z Charlie doszło dopiero po bitwie przy wieży radarowej. Kobieta była zadowolona, że widzi córkę całą i zdrową.

Dalsze losy

Sally poślubiła Rona i zrozumiała, że po śmierci męża odsunęła córkę na bok, co poprawiła. Nic więcej o niej nie wiadomo.