FANDOM

TF4Freightliner980

Tryb pojazdu Galvatrona

Galvatron - istota skonstruowana przez ludzkich naukowców z KSI na wzór Megatrona, wykorzystując jego części i plan ciała. Użycie przez naukowców części z głowy poległego robota sprawiły, że jego umysł przebudził się w nowym ciele, co w rezultacie wskrzesiło na nowo Megatrona.

Początkowo był on posłuszny rozkazom organizacji Cmentarny wiatr (lub przynajmniej udawał posłusznego), by następnie zbuntować się i obrócić przeciwko swoim twórcom. Dzięki swojej przebiegłości przeprogramował wszystkie roboty KSI, kontynuując swoje dążenia do utworzenia własnej armii i przejęcia dominacji.

Charakterystyka

Galvatron był robotem zbudowanym przez ludzi z części zabitego Megatrona i używanym do walki z niedobitkami Autobotów. Nie należał do żadnej frakcji - był podwładnym ludzi i nie miał większego związku z Deceptikonami. Dopiero po odzyskaniu świadomości ożyły w nim plany, ambicje i wspomnienia Megatrona.

Galvatron ma wygląd podobny do Megatrona - potężne nogi, szeroki korpus oraz opancerzoną głowę. Nie posiadał on iskry - zamiast serca posiadał okrągłą wnękę w piersi, jarzącą się jasnym światłem i mającym na tyle dużą temperaturę, że stopiła ostrze Optimusa. Posiada srebrnoszarą barwę i transformuje się w tira. Jako broni używa działka wykształconego z ręki. Prócz tego posiada ostrza zamontowane na przedramionach oraz wyrzutnie pocisków. Jego twarz posiada rysy podobne do Megatrona, lecz o mniej zwierzęcym charakterze.

Dzięki wbudowanej przez ludzi technologii posiada on zdolność nanotransformacji - może rozszczepiać się na wiele małych cząstek, by zmieniać formę lub szybciej się przemieszczać.

Misje

Transformers: Wiek zagłady

Galvatron na swojej pierwszej misji jest kierowany przez KSI lecz po pewnym czasie ludzie przestają mieć kontrolę nad robotem który sam wystrzeliwuje rakiety i wypowiada pierwsze zdanie. Druga misja jest w Hong-Kongu. KSI znowu traci kontrolę nad Galvatronem który sam się uruchamia i chce przechwycić Ziarno, aby zamienić całe miasto w metal. Przesyła wirusa wszystkim 50 transformerów stworzonych przez ludzi oraz jedzie z nimi do centrum miasta. Po walce z  Autobotami i Dinobotami wszystkie twory KSI oprócz Galvatrona i kilku innych giną. Odrodzony przywódca Decepticonów ucieka z miasta by ukryć się w lesie.

Po pewnym czasie Megatronowi udało się odzyskać dawną postać prawdopodobnie dzięki Quintessie.

Cytaty

  • Optimus : Nie masz duszy !
  • Galvatron : Dlatego nie czuję strachu !

Pierwsza walka Optimusa z Galvatronem

  • Galvatron : ,,Jeszcze się spotkamy Prime, bo ja powróciłem."