FANDOM

Fülelő névvel több szócikk is rendelkezik. A listájuk elérhető itt: Fülelő (egyértelműsítő).
Soundwave

Soundwave

Világ: Generation 1

Állampolgársága: Álca
Rendeltetése: - hírszerzés, kapcsolattartás
Első Megjelenés: -

"A jajkiáltás és a sikoly zene a fülemnek."

Jellemzése: Állítólag Fülelő egy légy tüsszentését is meghallja. Azt is beszélik róla, hogy sima modora, nyugalmat árasztó külseje mögött egy zsaroló hideg számítása rejlik. Akik tudatában vannak e két tény- nek, nagyon vigyáznak arra, mit is mondanak a háta mögött. Fülelő mindent és mindenkit felhasznál céljaira, főleg azért, hogy felkeltse Megatron álca- vezér figyelmét. Nem törődik mások áskálódásával, mivel tudja, hogy nélkülözhetetlen az álcák közt. Bár a többiek megvetik, szemtől-szembe jó arcot vágnak viselt dolgaihoz, sőt barátjuknak vallják magukat. Görgető szavaival i élve: "Ne is kérdezd, ki nevet a végén. Biztos, hogy Fülelő."

Képességei: Fülelő szenzorai a legkisebb frekvenciájú rádióhullámokat is érzékelik. Még társai "agyának" elektro- mágneses impulzusait is képes felfogni, ha elég közel van hozzájuk. Mintha az álcák rádió-központja volna: százötven kilométer hatósugarú körben tartja a kapcsolatot. Fényképezőgép-emlékezete a mellkasán lévő mágneslemezen tárol minden adatot. Fegyverzetéhez tartozik a nagy hatösugarú célra összpontosító rádióhullámú szenzor és a lézerfegyvere. Fizikai ereje is figyelemreméltó.

Gyenge Pontja: Fülelő néha túl nagy fontosságot tulajdonít saját személyének. Ellenszenves tulajdonságai miatt társai többször magára hagyták már a csatában, de eddig Fülelő mindig megmenekült. Gondoskodott is arról, hogy árulói megfizessenek hűtienségükért.

Története Szerkesztés

Rajzfilm Szerkesztés

Képregény Szerkesztés

Játékfigura Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés